AİLE HEKİMLİĞİ ADRES KAYIT BİRİMİ
• Aile Hekimliği Birimleri tarafından gönderilen Hasta Kayıt İptali Bilgi Formlarını işleme almak, adreslere gidilerek adres bilgilerini güncellemek, adreste olmayanlar ile telefonla iletişime geçmek, İşlem sonucu hakkında tutanak tutmak,
• Aile Hekimliği Birimleri tarafından gönderilen Performans İtiraz Formlarını işleme almak, adreslere gidilerek adres bilgilerini güncellemek, adreste olmayanlar ile telefonla iletişime geçmek, İşlem sonucu hakkında tutanak tutmak,
• Aile Hekimliği Birimleri tarafından gönderilen Aile Hekimliği Tercih Formlarını işleme alarak kişilerin tercih ettikleri birime atamalarını yapmak,
• Aile Hekimliği Birimlerinin esnek mesai listeleri grup kapsamında çalışan personel çalışma listelerini aylık olarak aile hekimliği birimlerinden toplanarak, İl Sağlık Müdürlüğüne resmi yazı ile iletmek.
• Aile Hekimliği Birimlerinin Gezici Sağlık Hizmet Faaliyet Raporları ve aylık planlarını toplamak ve İl Sağlık Müdürlüğüne üst yazı ile iletmek.
• Aile Hekimliği Birimlerine dağıtılan GGK ve HPV kitlerinin takibini yapmak,
• Aile Hekimliği Birimlerinin mesai denetimlerini yapmak.
• Aile Hekimliği Biriminin esnek mesai denetimlerini yapmak.
• Aile Hekimliği Birimlerinden gelen Grup Kapsamı Başvurularını kabul etmek, düzenlemek ve resmi yazışmalarını yapmak,
• Aile Hekimliği Birimlerinin Gezici Hizmet Mesai Denetimlerini yapmak,
• Aile Hekimliği Birimlerinin İş Bırakma Eylem Denetimlerini yapmak,
• Aile Hekimliği Birimlerinin ay sonu ÇKYS girişlerini yapmak.