Aile Hekimliği Adres Kayıt Birimi
24 Ocak 2025

AİLE HEKİMLİĞİ ADRES KAYIT BİRİMİ

•             Aile Hekimliği Birimleri tarafından gönderilen Hasta Kayıt İptali Bilgi Formlarını işleme almak, adreslere gidilerek adres bilgilerini güncellemek, adreste olmayanlar ile  telefonla iletişime geçmek, İşlem sonucu hakkında tutanak tutmak,

•             Aile Hekimliği Birimleri tarafından gönderilen Performans İtiraz Formlarını işleme almak, adreslere gidilerek adres bilgilerini güncellemek, adreste olmayanlar ile  telefonla iletişime geçmek, İşlem sonucu hakkında tutanak tutmak,

•             Aile Hekimliği Birimleri tarafından gönderilen Aile Hekimliği Tercih Formlarını işleme alarak kişilerin tercih ettikleri birime atamalarını yapmak,

•             Aile Hekimliği Birimlerinin esnek mesai listeleri grup kapsamında çalışan personel çalışma listelerini aylık olarak aile hekimliği birimlerinden toplanarak, İl Sağlık Müdürlüğüne resmi yazı ile iletmek.

•             Aile Hekimliği Birimlerinin Gezici Sağlık Hizmet Faaliyet Raporları ve aylık planlarını toplamak ve İl Sağlık Müdürlüğüne üst yazı ile iletmek.

•             Aile Hekimliği Birimlerine dağıtılan GGK ve HPV kitlerinin takibini yapmak,

•             Aile Hekimliği Birimlerinin mesai denetimlerini yapmak.

•             Aile Hekimliği Biriminin esnek  mesai  denetimlerini yapmak.

•             Aile Hekimliği Birimlerinden gelen Grup Kapsamı Başvurularını kabul etmek, düzenlemek ve  resmi yazışmalarını yapmak,

•             Aile Hekimliği Birimlerinin Gezici Hizmet Mesai Denetimlerini yapmak,

•             Aile Hekimliği Birimlerinin İş Bırakma Eylem Denetimlerini yapmak,

•             Aile Hekimliği Birimlerinin ay sonu ÇKYS girişlerini yapmak.